Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Alle spreekuren zijn uitsluitend op afspraak te bezoeken.

Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Voor het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de klacht(en) waarvoor u wilt komen. Ze is daartoe opgeleid en doet dit een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw klacht(en). Zie dit filmpje voor meer informatie hierover.

De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Ter voorbereiding kunt u gebruik maken van de folder van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF).

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan deze voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Spoedlijn
Geplaatst: 16 oktober 2018
De spoedlijn 040 - 252 02 20 is komen te vervallen. Heeft u een spoedgeval (= levensbedreigende situatie), dan kunt u het algemene nummer bellen: 040 - 251 99 50 en kiezen voor de optie spoed.

Lees meer
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Wederom kwaliteitskeurmerk toegekend door de NPA
Geplaatst: 17 september 2018
We hebben als zorggroep weer aan kunnen tonen dat we aan de randvoorwaarden voor de organisatie van verantwoorde ketenzorg voldoen.

Lees meer
Vacatures
Geplaatst: 4 september 2018
Clematis Gezondheidscentra heeft momenteel 3 vacatures. Wij zijn op zoek naar: - een doktersassistent(e) - een verpleegkundig specialist - een huisarts. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 040 -251 99 50, een mail sturen naar clematis@ezorg.nl of direct reageren.

Lees meer